info

Je hebt het minimaal aantal bereikt

Winkelwagen (0)

Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.

Roadlock motorslot voor radiale remklauwen

Radiaal rechts Roadlock Radiaal rechts Roadlock Radiaal rechts Roadlock Radiale remklauwen hartafstand meten Radiaal rechts Roadlock ROADLOK XRA JAPANSPORT (RECHTERKANT - 108MM) ROADLOK XRA JAPANSPORT (RECHTERKANT - 108MM)
Radiaal rechts Roadlock Radiaal rechts Roadlock Radiaal rechts Roadlock Radiale remklauwen hartafstand meten Radiaal rechts Roadlock ROADLOK XRA JAPANSPORT (RECHTERKANT - 108MM) ROADLOK XRA JAPANSPORT (RECHTERKANT - 108MM)
Roadlock motorslot voor radiale remklauwen
DE ENIGE GEÏNTEGREERDE ART4 MOTORFIETSSLOTEN IN DE WERELD

Verwachte levertijd

4 werkdagen

€ 249,99
Prijs per stuk
Aantal: 
Bestellen
 

Heeft u een vraag over dit product?

Stel ons uw vraag

HOE HET ROADLOK SYSTEEM WERKT

ROADLOK werkt anders dan alle andere motorfietssloten op de markt. Anders dan ouderwetste schijfremsloten zit ons systeem op de motor en blijft deze zitten als je gaat rijden. De ROADLOK is het ENIGE motorfietsslot ter wereld dat je motorfiets niet kan beschadigen als je hem vergeet los te maken. Probeer maar eens weg te rijden met je voorrem sterk ingetrokken... Je motor slaat gewoon af.

 

Alleen geschikt voor radiale remklauwen!

Als de bouten waarmee je remklauwen vast zitten in de lengterichting van je motor zitten, dan zijn ze radiaal. Als de bouten dwars zitten, in de richting van de wielas, dan zijn je remklauwen axiaal.

Hart op hartafstand meten

Wat is de afstand tussen de bouten van je remklauw? Dit wordt van hart tot hart gemeten. Omdat dit best moeilijk is, is het een leuke truc om van boven naar boven te meten.

Zijde remklauw

Heb je een remklauw aan de rechterkant van uw motor? Mocht je een remklauw aan de rechterkant hebben, dan adviseren we om de ROADLOK daar te plaatsen. Als u de fiets op de zijstandaard zet en de stuurvergrendeling vergrendelt, is de motorfiets naar links en naar binnen gedraaid, waardoor de linkerkant moeilijker te bereiken is dan de rechterkant.

Achtergrond Roadlok

Het idee voor ROADLOK is bedacht door bikers voor bikers. In 2005 heeft NHT het eerste ontwerp van ROADLOK op een servetje uitgetekend. Dit was een slot voor een chopper, waarmee ROADLOK beroemd en succesvol is geworden. Sindsdien werkt ROADLOK samen met fabrikanten over de hele wereld en zijn de basis modellen vooral voor sportfietsen. Het is een geheel nieuw systeem om je motor vast te zetten dat zo bijzonder is, dat het gepatenteerd is.
Vertrouw ROADLOK

Stel een vraag over dit product

Velden met een * zijn verplicht om in te vullen.

Jouw vraag is verzonden! Bedankt.

We zullen jou zo snel mogelijk voorzien van een antwoord.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies
Algemene Voorwaarden